Uw betaling is mislukt
Wij hebben uw bestelling ontvangen. Echter uw online betaling is mislukt!
Omdat wij wel uw bestelling hebben ontvangen, is het niet nodig om deze via de shop te herhalen. Maar u kan dit wel doen, als u dat verkiest.
Wenst u dit niet te doen, dan verzoeken wij u het bedrag binnen 7 werkdagen over te maken op onze bankrekening onder vermelding van uw naam en het bestelnummer
Bankgegevens:
Bankrekening IBAN BE53 75120164 4953 en BIC code = AXABBE22
Valerie Truyts, Oelegemsesteenweg 25
2520 Broechem.
of
Bankrekening KBC:
IBAN BE92 7360 4286 9923 en BIC code = KREDBEBB
Valérie Truyts
Oelegemsesteenweg 25, 2520 Broechem. België.
Je kan ook met Payconiq betalen. (BE & NL)
Payconiq is een snelle en veilige app om via uw smartphone uw aankopen in de winkel of op de webshop af te rekenen.
Hoe werkt het?
* installeer de app op je smartphone
* koppel je bankrekening aan de app
* scan via de app bovenstaande QR code (je moet wel zelf even het bedrag nog ingeven)
* totaalbedrag (zonder extra kosten) van de bestelling in de webshop afrekenen via de app en klaar!
Ik kan in mijn handelaars portaal zien dat de betaling gelukt is en kan hierdoor je bestelling spoedig versturen.
Handig, 100% veilig & snel.
Excuses voor het ongemak.
Een warme groet,
Valérie